Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy
Hypoteettinen kysymys...
Eli miten meni duunit,yyteet,festarit, hankinnat , tai elonmäiske ylipäätään...??
Mikä oli kesän teema???   
|
Pro:t myös syksyllä........
Ja vanhankansan sanonnan mukaan lohen kalastus alkaa vasta kun puolukka on punainen......On jo vedetty ja saatu ylöskin ja vielä mitallisia ilman rasvaevää.....Eikä vedelläolevien lokkiparvien ympärillä pyöriminen paskempaa ole. Isolla ja syvältä kun on kaiku mustana ylhäältä ja alhaalta. Eli talvenvaralle pakkasen täyttöö.....
Kun ei oo varaa ostaa ruokaa kaupasta.......
Ja onnex lomat jatkuu vielä.......
ps.
Hirviä on samassa saaressa ainakin kolme kpl. pari vasaa ja emä. Taitaa olla myös tappipää. Itse olen nähnyt vain vasat ja emän.
Hirvikärpäshuppari on on ollut tarpeellinen.
Samassa saaressa karhu hirvien perässä.......läjät löyty 300m päästä mun itärannan majoituksia. Kanttarelli reissulla.
Ja on muuten tehty ns. improve your fear factor reissu keskellä yötä kävellen rannalta rannalle, vain puukko taskus.......suunta noin 0,5 km.
Täyty käydä hiertämässä vikat valut ja 4x4 hiace oli juuri sillä hetkellä rikki öljypohjasta öisien metsäkoneurien ajeluista. Oli saanut pusun tyhjennysroppuun. Piti tietysti käydä hönöilemässa yöllä vieraiden kans.
Jos oisin ton tiennyt että karhu on saaressa niin olis jääny hiertämättä.......

Ja tarkemmin kun tota ajattelee niin vein noin 80m. päähään itärannan majoituksesta fileroitujen kalan perskeitä useamman kilon päiväs rannalle lokkeja ym. varten......muttei lokkeja näkynyt kun ne oli järvellä. Ja aina perskeet oli hävinneet johonkin........

Ja sitä määrää ei syö lokit, sorsat, ahma, saati hirvet ym. pienemmät

vaan huomattavasti suuremmat.......

.