mittariston irroitus on helppoa mutta työlästä. Irroitat muistaakseni vaan kaikki nippelit mitä kojelaudassa on (myös lämppärin vivuista nupit yms) jotta saat paneelit irti. Kaikki nimittäin on jonkun muun alla. Kiinnitysruuveja on aikas paljon, ne irti ja sitten ratin ympäriltä muovit veks, lasket ratia ja nykäset mittaristoa itteespäin, änkäät käden rakosesta sisään irroitat nopeusmittarin vaijerin ja saat mittari enemmän esille. Sit pikakiinnikkeet irti ja mittaristo on käsissäsi. ne on niitä 5W 24V lasikanta lamppuja, muistaakseni nopeusmittarissa 2. kiekkamittarissa 1 ja miljoonamittarissa 2. sitten on vielä vilkut 2 kpl, lukoille ja muille on ihan omansa. Osata ny 10 niin ompahan varalla jos jokin ei toimikaan. Vituttais sit purkaa uudestaan. Se kojelauta on sen verran pirumainen ottaa irti että jätä paikoilleen. Rattia ei tartte ottaa irti, vaikka helpottais, Kyllä siellä kiekkamittarissa oli sellainen kumi, mutta en niitä laittanut. Tosimies vetelee ilman kumia.
t. Marko
"ei ollu mikään amerikan temppu"
|