Viestiketju: Jeep Cherokee KJ
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.09.2016, 07:28
fomoko fomoko ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Etelä -savo
Perusasetus

Kysellään täälläkin samaa kuin tuolla toisella jeep sivustolla, eli olen tällä viikolla menossa katsomaan 04 kj:ta 2,8crd dieselillä. Tämä olisi minulle ensimmäinen dieselauto(johtuu vittuutumisesta bensa wj:n ja yj jeeppien kulutukseen) joten minulle aivan täysin tuntematon ainakin tekniikan puolesta. Nyt siis tarvittaisiin vinkkejä tälläisen ostajalle, siellä toisella sivustolla joku kehotti tutkimaan automaatin toiminnan kylmänä kunnolla oliko tähän vinkkejä?. Onko tässäkin mallissa mahdollista olla vain liukkaalla alustalla sallittu neliveto? Kaikki muutkin ns "tyyppiviat" sekä ominaisuudet kiinnostaa, remontteja autoon oli tehty vajaan vuoden sisään nokkahihna kiristäjä vesipumppu joka kuulemma erittäin kallista teettää?. lisäksi etujarruja oli uusittu sekä joku takaperän lähellä oleva osa joka näistä hajoaa yleisesti?. Sitten vielä se että miten tuollanen kohtuullisen painava jeeppi liikkuu tällä kyseisellä tekniikalla ja automaatilla? ei varmaa voi eikä kannata verrata bensajeeppeihin mutta kun kokemuksia ei vielä muista jeepeistä ole.
ps. pari päivää tietoa hakenut netistä niin jos täällä jollain nyt sattuisi vaikka olemaan itsellään tämä laite.
Vastaa lainaten