Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 10.09.2016, 10:56
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Samalla kun oli kojelauta kokonaan irti, niin jumppasin kaikki mittariston- ja eri moduuleiden (valokatkaisija, ilmanvaihdon, penkinlämmitys) polttimot uusiksi.
Muuten löytyi oikeat polttimot suoraan Motonetistä, mutta osaa näistä pienimmistä ei ollut..
Onneksi oli sopivia irtopolttimoita, jotka sai vaihdettua muovikantoihin rikkinäisten tilalle. Nyt toimii taas kaikki mittariston/ kojelaudan valot





HVAC- boksia irrottaessa kävi käpy, kun aloin irrottamaan PCM:ää (FSM:n ohjeen mukaisesti tosin) omasta telineestään ja yksi kiinnitysruuveista katkesi PCM:n reikään.
Paljon fiksumpaa olisi ollut irrottaa koko PCM:n erillinen teline korista.. noh, nyt tiedän senkin.

Ruuvia ei saanut porattua pois, joten päädyin lopulta muuttamaan koko kiinnityksen. Hieman oli kuumottavaa ensin rälläkällä vetää PCM:n kuoresta pari jalkaa poikki, sitten rälläköidä yhden kiinnistysruuvin (se katkenneen) kohta hahloksi, ja tämän jälkeen tapilla kierteyttää kaikki reiät M8 pultille sopivaksi
PCM tuli nyt siis kumityynyjen varaan, antaa hitusen tärinöitä anteeksi.

Anteeksi kuvien surkea kännykameralaatu
Tuossa PCM:n takapuolelta "jalat" katkaistuna ja reiät kierteytettynä:


Kumitassut paikallaan ja sinisellä kierrelukitteella paikoillaan:


PCM telineessään kiinni ja prikat & mutterit maalattuna:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten