Samalla kun oli kojelauta kokonaan irti, niin jumppasin kaikki mittariston- ja eri moduuleiden (valokatkaisija, ilmanvaihdon, penkinlämmitys) polttimot uusiksi.
Muuten löytyi oikeat polttimot suoraan Motonetistä, mutta osaa näistä pienimmistä ei ollut..
Onneksi oli sopivia irtopolttimoita, jotka sai vaihdettua muovikantoihin rikkinäisten tilalle. Nyt toimii taas kaikki mittariston/ kojelaudan valot
HVAC- boksia irrottaessa kävi käpy, kun aloin irrottamaan PCM:ää (FSM:n ohjeen mukaisesti tosin) omasta telineestään ja yksi kiinnitysruuveista katkesi PCM:n reikään.
Paljon fiksumpaa olisi ollut irrottaa koko PCM:n erillinen teline korista.. noh, nyt tiedän senkin.
Ruuvia ei saanut porattua pois, joten päädyin lopulta muuttamaan koko kiinnityksen. Hieman oli kuumottavaa ensin rälläkällä vetää PCM:n kuoresta pari jalkaa poikki, sitten rälläköidä yhden kiinnistysruuvin (se katkenneen) kohta hahloksi, ja tämän jälkeen tapilla kierteyttää kaikki reiät M8 pultille sopivaksi

PCM tuli nyt siis kumityynyjen varaan, antaa hitusen tärinöitä anteeksi.
Anteeksi kuvien surkea kännykameralaatu

Tuossa PCM:n takapuolelta "jalat" katkaistuna ja reiät kierteytettynä:
Kumitassut paikallaan ja sinisellä kierrelukitteella paikoillaan:
PCM telineessään kiinni ja prikat & mutterit maalattuna: