Hahaa... taas vaihteeksi oli etuperä auki ja löysin mistä ilma karkaa, siitä uudesta tiivisterenkaasta minkä viimmeksi asensin oli kupariputki joko murtunut tai alkujaan huonosti juotettu paikalleen, ilma tuli aivan juotoksen juuresta ja tarkkaan katsoen siinä näky selvä railo lähes puolen kierroksen matkalla, koitin hopealla juottaa sen kiinni mutta tavara pääsi karkaamaan sinne putken juureen joten jouduin katkaisemaan putken pois ja poraamaan sen reiän uusiksi auki, toisella kertaa juotoskin sitten onnistui ja nyt ainakin lukko kytkee ( kop kop) eikä kompura käy turhia.
Tankkia taas paikkailin ja kun ei ollut apukäsiä niin kannattelin sitä sitten laatikkonostimella...
En sitten vaan seuraavana päivänä bensaa kannulla haettuani enään muistanut ottaa sitä nostinta auton alta pois ennenkun lasken nosturin ja alan tankaan joten väänsin siinä sitte takakardaania muutaman millin mutkalle, sai ottaa pillit käteen ja antaa kuumia useampaan kertaan. Pikkusen se jäi värisemään mutta liuku on niin väljä että taitaa tulla siitä, tarvis keksiä jostain parempi liuku siihen kun toi orkkis etukardaani on taakse laitettuna ulosjoustossa hieman liian lyhyt ja siitä johtuen se heittää aina sen tiivistehatun pois paikoiltaa ja kaikki savi pääsee kukuttamaan sen muovipinnoitteen pois boorin päältä.
Noh, pikku testireissu ja se tankki vuotaa taas, se on oikastu liian monta kertaa paineilmalla pullauttamalla ja aina pohjakosketuksessa jonku uusvanhan lommon reunalle tulee murtuma joka alkaa vuotamaan.
|