Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.09.2016, 15:03
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Täytys vähän suunnitella reittejä tuonne ylös. Jos jollain on Ladoga Trophy 2016 reittipisteet ja vielä parempi jos kisa-autojen ajamia reittiiviivoja niin sähköpostilla osoitteeseen mikjus at gmail piste com kiitos. Myös vanhemmat ajetut Ladoga viivat kiinnostaa kaikista luokista sekä tuolla pohjoisemmassa liikkuneiden safari viivat. Piiparilta mulla onkin pari viivaa 2014-2015 vuosilta.

Onko tarkoitus että lähdetään keskiviikkona töiden jälkeen jyskyttämään ylös Niiralaan. Matkaa mulla on reitistä riippuen noin 355km/4 h 18 min, käytänössä voi laskea tunti pari lisää. Niiralasta sitten esim. Syskyjärvelle matkaa 119 km. En tiedä onko Syskyllä peltoa kummoisempaa leiripaikkaa mutta on alueella muitakin lätäköitä, hakuammunnalla ei vaan jaksaisi lähteä hakemaan koska kello on varmaan aika paljon kun tuolla ollaan.

Eka leiri Syskyjärvelle? Siinä olis heti Ladoga reittiä joka suuntaan. Ennen sitä en oikeastaan tiedä kuin Pötsövaaran pätkän (petsevara hills) jossa mennään helvatan korkeen mäen päälle mutta sitten en jaksakkaan muistaa mitä muuta siinä oli. Se voidaan tietty ajaa jopa takasinpäin tullessa jos reitit loppuu kesken. Tai sitten jäädään leiriin jo ennen Pötsövaaraa ja vedetään heti aamulla se, sitten siirtymä Syskyyn ja jos ehtii niin jotain muuta lähistöllä.

Syskyn ympäristössä olisi pirunpelto, vesiputous ja itse Syskyltä lähtevät pätkät joista en tiedä mitään. Pirunpellon suunnalla on useita pätkiä eri vuosilta mutta niistä ei myöskään sen tarkempaa tietoa. Voisi kyllä kokeilla jotain ajamattomia reittejä mutta olisi hyvä jos joku siellä kisannut tai safaroinut antaisi vinkkiä. Koitan lähipäivinä kaivella noita vaihtareita niin voisi yhdessä suunnitella.
Vastaa lainaten