Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 17.02.2005, 18:24
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,
Lainaus:
quote:en saa soviteltua rankea mihinkään luokkaan kun 3:ssaki pitäis olla kaaret
Siis oot menossa Baltic Cuppiin? Baltic Cupin säännöt (36 tunnin kisa 4 tunnin pakollisella tauolla) ja luokat on ihan erit kuin "kotimaisessa" (eli 24h kisa yhteen putkeen). Sun rangen rengaskoko on yli 33" joten kotimaan kisassa luokkana olis modified, eikä siinä(kään) vaadita kaaria, kun maastot on sellaisia ettei autoa saa monessakaan kohtaa edes yrittämällä nurin.

Siltävaralta että joku olis vahingossa sotkenut nämä kaksi kilpailua tai niiden säännöt tai luokat keskenään (ei voi olla mahdollista, kisathan on vaan samana viikonloppuna samassa paikassa), copy pastea http://www.laplandtrophy.com/ sivuilta:

Lapland Trophy sisältää kaksi eri kilpailua, 24h Suomen kansallisen kilpailun sekä 36h kestävän Baltic Cup sarjan Suomen osakilpailun. Näillä kilpailuilla on omat tekniset säännöt ja turvallisuusmääräykset, luokat sekä kilpailuaikataulu. Yhteistä on ajankohta, tapahtumapaikka ja rastit. Molempien kilpailujen säännöt ja aikataulut löytyvät näiltä sivuilta. Ilmoittautua voi vain jompaan kumpaan. Tämän lisäksi on tarjolla kansallisen kilpailun yhteydessä Safarisuunnistus-luokka niille jotka haluavat ajaa autokunnittain ryhmissä.

Eli TRx-säännät koskevat Baltic Cupin luokkia, ja sivulta http://www.laplandtrophy.com/rules.htm löytyvä teksti selostaa kansallisen kisan säännöt (tuolla sivulla TRx-säännöt linkkeinä kolmella kielellä), ja näissä ei siis edes mainita turvakaaria tai esim. anneta direktiivejä syyläristä, tarkoitus oli pitää säännöt selkeinä eli käytännössä myäs lyhyinä.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten