Lainaus:
	
	
		
			
				
					Alkuperäinen kirjoittaja  mparty
					 
				 
				  Jos tuo motti ei pelaa kannen oikasun jälkeen, menee se todennäköisesti vaihtoon koko moottori...  
			
		 | 
	
	
 Mutta kun "itsepäisesti" seuraat tuota linjaa,
 


niin jos jostain löydät VHT copper casket- nimistä kolinapullossa olevaa tiiviste spreytä, niin (ohut) kerros lohkonpäähän ja kanteen, ja samoin kannentiivisteen molemmin puolin, niin varmasti pitää.
Ja tuon "lättäpään" kannessa kannattaa varmaankin käyttää max. 20cm (8"

) mittaista teräsviivotinta: pituussuuntaan tuo kansi on aika "lerppu"
-> siis jos jokainen sylinteri, ja seuraavan reunat on edes suurin piirtein tasaiset, niin uskosin pitävän k.o VHT:llä ja uudella tiivisteellä.
Toki antautuu tuokin, jos jäähdytys ei toimi, taikka kannen kiristys ei onnistu esim. pohjaavien pulttien taikka likaisten kierteiden tms. takia.
P.S Peukku!