Näytä yksittäinen viesti
  #704  
Vanha 01.09.2016, 00:29
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

olisi sääli vaihtaa kaiken tuon työn jälkeen....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
Jos tuo motti ei pelaa kannen oikasun jälkeen, menee se todennäköisesti vaihtoon koko moottori...
Mutta kun "itsepäisesti" seuraat tuota linjaa,

niin jos jostain löydät VHT copper casket- nimistä kolinapullossa olevaa tiiviste spreytä, niin (ohut) kerros lohkonpäähän ja kanteen, ja samoin kannentiivisteen molemmin puolin, niin varmasti pitää.

Ja tuon "lättäpään" kannessa kannattaa varmaankin käyttää max. 20cm (8") mittaista teräsviivotinta: pituussuuntaan tuo kansi on aika "lerppu"
-> siis jos jokainen sylinteri, ja seuraavan reunat on edes suurin piirtein tasaiset, niin uskosin pitävän k.o VHT:llä ja uudella tiivisteellä.

Toki antautuu tuokin, jos jäähdytys ei toimi, taikka kannen kiristys ei onnistu esim. pohjaavien pulttien taikka likaisten kierteiden tms. takia.

P.S Peukku!
Vastaa lainaten