Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Henkka85
Minkä merkkisiä puslia porukka laittanut hojoon?
Dobissonin puslat oli antautuneet ajan myötä. Vaihtelin sitten motonetin kumipuslia etupäähän mitä Oulun hyllystä löytyi... Noh kaks sievää metsäreissua ja muutama kuukausi seisontaa niin puslien hulpat murtuneet ja riipukkeen pultit ei näytä olevan enään likimainkaan keskellä silmää  tämänhän saatto arvatakkin.
Milneriltä olin tilaamassa muuta tavaraa vaan mites niitten puslat on kestänyt hojon alla? Ainakin tutun LJ:Iissä saa vaihtaa uusia tasaseen tahtiin..
Ja toinen kyssäri vielä noista ohjauksen osista. Mulla 37x14,5x15 creepyt beadlokeilla ja voblaa 50-60km/ niin pirusti.. Tähän varmasti useampi syypää (nuo puslat ja parissa pyöränlaakerissa vielä aavistuksen välystä) niin itse kysymys et miten nuo Toyotan ns"säädettävät raidetangon nivelet" kannattaako vaihtaa normaaleihin tuolla rengastuksella vai toimivatko ihan hyvin jos ovat vain kunnossa?
|
Taannoin kun offasin bj-40:llä aktiivisesti, niin tarvikepuslat ei kestänyt.
Silloiset tarvikepuslat oli valettu samaan muottiin, mutta kun puslat oli vuorokauden pakastimessa -21c, niin ero oli kuin yöllä ja päivällä:
tarvikepuslat olivat kuin muovia, ja orkkikset oliva melkein yhtä pehmeitä, kuin +20c