Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 31.08.2016, 00:21
JES:n Avatar
JES JES ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.07
Sijainti: Sipoo, Finland.
Viestit: 363
Perusasetus

Kaapelit tai päävirtakytkin ei ole koskaan ollut irti auton käydessä tai edes virrat päällä. On siinä laturissa sit jotain vikaa kun kuumenee ihan pirusti. Ei todellakaan kestä pitää kättä parin minuutin jälkeen. Eihän sen pitäisi täysiä akkuja ladata juurikaan vaikka sisäflekti vähän kuluttaakin. Ajovalot ei ollut tuossa testatessa edes päällä. Ihan hyvää latausjännitettä kylläkin tarjoaa, 1100 rpm ja 27,5 V akun navasta ja 28 V 2000 rpm. Akkujen napajännite 12,7 V tunti sammutuksen jälkeen. Pitää vissiin jättää päävirtakytkin kiinni ja katsoa tyhjeneekö akut. Tavallisesti se on aina auki jos en aja kun jännitteenalennin tyhjentää akut pitkän seisonnan aikana (pari viikkoa).
__________________
SLCK #364,
HDJ100 2006
HJ-61 1989 ex

Viimeksi muokannut JES : 31.08.2016 00:25
Vastaa lainaten