Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 29.08.2016, 21:37
cannon_ball cannon_ball ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 15.11.08
Sijainti: Vaasa
Viestit: 97
Perusasetus

kiitokset kaikille ajatuksista!

nyt kun sain tuon putken mallailtua paikalleen niin mahtuuhan siihen akut yläpuolelle.



olin jotenkin mielessäni saanu ton kohan tosi ahtaaksi mutta eihän se sitä ollutkaan.

Mitäs ootte mieltä jos pokkailis parin millin pellistä akuille päistään auki jäävän laatikon ja hitsais sen tonne lavan palkkien väliin. Vai vaatiiko jytkympää tukee? Siihen sitte perus jenkatanko/latta kiinnitys.


Sen verran on muuten mennyt eteenpäin että jarrut on käsijarrun kiristystä vaille valmiit. Herkistelin muuten samalla etujarrusatulat, kun ilmailin systeemiä ton jarrupaineensäätimen asennuksen jäljiltä ja olipas kämänen liukusysteemi mitsulla se oli vielä kruunattu kuparitahnalla, ettei meinannu löytyä niin isoja työkaluja millä olis saanu auki/irti

Sähkötkin on muutamaa työvaloa vaille valmiit.

Oli muuten mieletön homma kun teki etu ja takapään sähköt uusiksi ja kadotti kokonaan alkuperäsen hehkusysteemin ja veteli akkukaapelit taakse mutta nyt on kunnolla tehty ja ne paikat missä virtaa tarvitaan on kunnollisilla kaapeleilla. Kaikki liitokset on tehty lämmitettävillä abikoilla ja kutistesukka päällä lisäsuojaa antamassa.

Akuilta tulee startille 35mm2 kaapeli ja konetilan jakoplokille 35mm2 kaapeli
jos alkaa tuntua siltä että ei virta riitä niin ne on näppärä yhdistää lyhyellä 35mm2 kaapelilla konetilassa

Ajovalot on releytetty, niin lyhyet kuin pitkätkin ja kaapelit on 2,5mm2 tuli muuten melkosen paljon kirkkaammat. Vanhat oli ku kynttilät sumuisen lasin takana.

Vastaa lainaten