Menee siinäkin rahaa ja aikaa kun pierupurkkia säätöihin hakee sen jälkeen kun ensin on säädelty, sit sotkettu alipaine letkut, sit säädelty lisää ja taas sotkettu letkuja ja taas säädetty
Sit alkaa ramppaaminen kun päästöt heittelee miten sattuu testissä
Ensin säädetään ja
10km päähän testeriin kiinni nyt on muuttunut päästöt tonne päin tossa ja tännepäin tässä
10km hallille ja säätelemään
10km testerille nyt on enemmän sekaisin säädöt vaikka ruuvia käytin 30°kiinni ja 30° takaisin
10km hallille
Vitutus kahvit, kaikki helevetin letkut koneesta irti ja kaikki ruuvit kiinni.
Hetki pään kaappimista ja letkut kiinni, ruuveja auki kierros kaikkia ja käyntiin
10km testerille, seokset sinneppäin sammuu testeriin
10km hallille kääntelemään ruuvit perusasetuksiin, ny pysyy käynnissä, mutta yskii
10km testerille, käy laihalla muuten hyvät arvot säätelyä testerissä ja leima papruihin
Kyllä se mun mielestä parin auton kohdalla jos yli 100km tulee ajoa ihan testerillä käymisessä ja menee koko päivä, kannattaa harkita sitä testeriä
Etenkin jos jotain remonttia tekee vaikka 60e tunti, niin koko päivä testerillä kulkemiseen 60ex6 = 360e hankimatta, eli kolmella moisella tapauksella haukkuu jo testerin hinnan takaisin