Hinurin maksaa vakuutus!! Siis kun se tuodaan, palautuksen voi asiakas hoitaa ihan noutamalla, kyllä ne osaa laskea, että tuonti on kalliimpaa kuin että itse noutaa. Ei oo mulla ollu koskaan ongelmaa asiakkaan noutaa kunnossa olevaa autoa, on jopa ihan ajamalla lähtenyt korjaamatonkin auto, kun ei asiakkaallee kaikki kelpaa...
Ja mites Ismo ajatteli veloittaa, käteisellä, mutta entäs jos asiakas haluaa viedessäs maksaa kortilla ja ei oo maksupäätettä mukana tai sillä ei oo rahaa, kuljetatko takaisin auton?? Minä en luovuta autoa jota ei oo maksettu. Ei tarvii jälkikäteen odotella, että jos se vaikka tulis maksamaan, ei se n imittäin tule, jos ei ole syytä (eli se auto korjaamon pihalla)!! Eikä kyllä aina sittenkään kovin nopeasti....
Mutta kukin tyylillään, jostain ne oppirahat täytyy vaan hankkia, jos useampi satanen jää saamatta ja elinkeinosta kyse!!! Nimittäin jos luovutat auton pois ja luotat, niin aika nopeasti se luotto jopa hyville asiakkaille loppuu, kun nekin jättää maksamatta aina jostain heidän mielestä pätevästä syystä.... Että miksi kaivaa itselleen vapaaehtoisesti kuoppaa, kyllä sen yrittäjälle kumminkin joku kaivaa, You´ll see....