Viestiketju: 50" LED Light Bar
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.08.2016, 20:49
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Eli jos haluat hoitaa tullauksen itse niin sinun on pyydettävä tarvittavat tiedot kuriirifirmalta tullausta varten, sitten tullaat, ja tulli antaa tarvittavat luvat eteenpäin kuriirifirmalle. FedExillä homma toimii hyvin (tee-se-itse-tulalus on vain paketin kuljetuksen osalta hieman hitaampi kuin jos maksaa sen muutaman euron FedEx:ille), DHL vetää ihan sikahinnan nykyisin tullauksista tavalla tai toisella. UPS:ää en ole hetkeen käyttänyt, mutta se muistaakseni ihan ok.
FedExiltä tuli mulle kirje että tullattava, hoidanko heidän kautta (maksupalvelupalkkio 2,5% tullimaksuista ja veroista, min. 15,50€ vai haluanko tullata itse. Aspa tuumas että:
Lainaus:
Lähetyksenne saapuu 25.7.2016 maahan, jolloin voin laittaa teille nuo tullausohjeet
ja tarvittavat tiedot meiliisi. Kun sen tullaa itse niin säästää tietenkin sen 15,50 € mutta voi olla jopa nopeampi tapa koska tällöin saa sen Tullin luovutuspäätöksen heti. Me kun se tullataan niin Tullin viranomaiset tulevat fyysisesti tänne paikalle.
Sattuneitten seikkojen vuoksi myyjä tullas tämän kuitenkin itse Englannista käsin, kun ei pitänyt EU:n ulkopuolelta alunperin tulla.
Vastaa lainaten