Meillä on 1 kärry mihin tartteis SA-int kokoisen kilven tai sit jos sais sen pikkasen vois laittaa keskelle lavan pohjaa ja kunnolla suojata kilven valot
Sillon kun kärry tuli ei saanut sitä nelikanttista, se vois kyllä passata
Oishan se kipillisen autotrailerin käyttäminen paaaaaljon helpompaa kun valot vois nostaa sivulle ja sais alta roikkumasta sen 10cm kilpeä pois
Tai sit kuten sivistysmaissa, et trailerin kilpi voi olla kyljessä kiinni ja näkyä sivulle
Mites eikös siihen pidä olla peruste millä sen pienen kilven saa? Ainakin jenkki kuskit joutuu käyttämään autoa ihan konttorilla saadakseen sen pikku kilven ja sit tulee vastaan jotain supraa tai muuta missä pahimmillaan se pikkukilpi kiinni normaalin pohjassa
Mites onko sille mitään perustetta, et maastureihin annetaan 3+1 kilpiä ja amerikan autoissa pitää siirrellä kilpiä puskereihin alkuperäiseltä paikaltaan?
Vai onko se vaan kateus?