Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.08.2016, 00:09
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Itäeurooppalaisilla ja Ruskeilla tuntuu olevan leimat aina niin helkutin tärkeitä. Ja pyöreät aina parempia, joskin tiukan paikan tullen kelpaa neliskanttinen jossa niinkin paljon informaatiota kuin. "PORTTI 3"..
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Tuo on hyvin totta! Entiset sosialistimaan kansalaiset arvostavat kovasti leimoja ja varsinkin pyöreitä. Välillä kun työpaikalla käy noita entisiä neuvostokansalaisia, niin pyöreitä leimasimia on hyvä löytyä, niin ovat tyytyväisiä eikä se vuosien mittaan ole mihinkään hävinnyt se leimainto.
Tosta tulee mieleen hauska juttu/tapaus minkä puoli tuttu kertoili aikanaan

Joku oli duunissa moskovassa ja huomasi ettei ehdi hakea paikalliselta miliisiltä sijainti leimaa kun juna pietariin on lähdössä ja kysy sitten paikasta jossa oli duunissa, et onko niillä sopivaa leimasinta
Tyttö ruokikselle lähtiessä kiireessä nappasi jonkun pyöreän leiman papereihin ja kaveri rajalle

Kuulemma tulliin siten kiire loppukin ja alko soitteleminen moskovaan, et miksi papereissa on presidentin "kanslian" leima

Yks mikä on ollut ainoita konsteja todistaa paprujen aitous on ollut leima

Monet papereista on vieläkin käsinkirjoitettuja ja allekirjoituksin leimojen kera oikeaksi todistettuja

Ukrainan konsulaatti tahto joku vuos sitten allekirjoituksen ja siihen leiman kirjeenä, että voidaan skannatut paperit todistaa oikeellisiksi kun niiden ja kirjeen leimoja voidaan verrata keskenään

Nykyään ei enää venäläisiä yövykkään, mutta olen itekkin allekirjoittanut ja firmanleimasimella todistanut heidän olleen yötä siellä missä on sanottu olleen

Ite oon meinannut käydä kysymässä maistraatista onko mahdollista saada jäävättyä allekirjoitusoikeus ilman leimaa
Eli kaikki mihin paan nimeni alle on viraton ilman mun leimaa. Sitä tosin en tiedä onko moinen suomessa mahdollistakaan

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten