Viestiketju: Patrol kysy/vastaa
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 14.08.2016, 23:18
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.832
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fj40 mörö Näytä viesti
Ja vanne on -44 et ja en tiijä muilla mutta itellä ainaki nuo 37 alle laiton jäläkhen kaikki helevetin välykset ja klapit tulleepi esille ja välhin semmosia mörkö woplauksia ilimenee �� ajatuksena onki nyte sovittaa hj raijetanko / ohjaus varsi tuonne keulille ja tuo apusimpukka heittää helevetin teille ..tulevalla viikolla tarkotus mettästellä sopivia päitä tankhon ko nuot kartiothan ei ollu samanmoisia toitsussa ja patikassa....toitsussa oli tarkkojen tieteellisien mittauksien mukhan raijetangon nivelen kierre osasta mitattuna vahvuus 22,68 päältä ja 1,5 nousulla kierre......elikä nuo speksit jengassa ja patikan kartio ni kattoa saako sitä mithän aikaseksi ��
Aika paljon helpommalla pääsee kun käyttää nissanin omia isoja niveliä. Vaikka gr patrollista. Eikä se apusimpukka mitää siellä haittaa mul lyhkäsessä 39x18 boggerit volvon akselit ja apusimpukka paikoillaan. Mä tekisin tohon ekana vahvemman r tangon ja siihen kunnon apuorppi ja tehostimen pumpuksi chevy jne ja tää auttaa pyörien kääntämiseen ja woblaus ongelmaan parhaitten.
Vastaa lainaten