Päivitelläänpäs tätäkin rojektia. Juhannuksen jälkeen talliin ilmestyi kuusi salkoa putkea ja pari viikkoa sitten kävin MiKolta hakemassa rypyttimen lainaan. Pikkuhiljaa putken pätkät ovat vääntyneet tuohon auton ympärille ja tänään sain kehikon viimeiset osaset tehtyä paitsi tuo yksi putki jäi vielä vaiheeseen. Kehikko on vasta heppailtu kasaan joten vielä pitää kaikki saumat turata tiukempaan kiinni ennen kuin pääsee maalaus hommiin.
Kaaren päälle pitäisi sitten askarrella jonkunlainen pressu päälle ja etuseinään pleksi ja takaseinään luukun kehys johon kans tulee pleksi. Lavan päälle tulevan kehikon saa pultattua irti pääkaaresta tarpeen tullessa. Tuleehan tuosta melkonen häkkyrä, mutta josko tuosta jotakin hyötyäkin olisi.
Niin ja alkukesästä alle tuli laitettua kolmivitoset mutiaiset. Hiukan kaaret ovat ahtaat ja niillekin pitäis jotakin keretä tekemään. Uusi laturikin oottaa paikoilleen menoa ja 24 voltin vinssikin olisi tarkoitus nakata tuonne lavalle kunhan vain kerkiäis. No eipähän tekeminen lopu ihan heti kesken tämän pirssin kohalla.
|