Jamantti jo sanoikin virtalukon pohjan, sitten ne helpot muut
- akun kenkien kunto ja akku kaapelit ok, riittävästi hapettumaa ja on sitten hyppysähköä ilmassa eikä edes tarvitse olla enkku tai jenkki auto
- maakaapeli ok ja kunnon kosketuspinnat, katso myös ettei ole murtunut poikki mistään kohti, sama juttu + piuhalla
- onko laturi ok(diodisilta, ainakin KC:n tyyppiominaisuus), se kun sippaa nin on taas ihmetystä kun sähköt on kuin vähemmistöedustuston auton vilkut..toimii-ei toimi--toimii... nmenee kuin naisen mieliala ylös ja alas.
Tosin jos kone sammui ajosta niin sitten vika viittaa sammuttimen kytkimeen tai pa-suodatin jäässä tai polttoaine putkesta/jostain kohti vetää ilmaa väliin ja siksi sammui..
Nämä nyt on vain äkkiseltään arvailuja, nuo tuli ekana mieleen mulla
Japsien sähköt on normaalisti siitä "mukavia" että kun vika ilmenee niin se korjaantuu kun vaihtaa ko. osan, eli ei ole es. kuin fiiun sähköt(tutun likimain uusi(-04) punto, yleismittarilla kaikki ok akulta jarruvalolle saakka ilman lamppua, lamppukin ok, lamppu paikoilleen ja virta katoaa ja ei jarruvaloja, ihmettele siinä että on se ehjä mutta ei toimi)
-- Wannabe OFF-roader --