Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyopet
Tämmöiset ottaa päähän kun ei vaan tajua, että siellä pellolla pitää pystyä tekemään hommia ja ne pajut siinä reunassa on este ja toisekseen niistä tulee sanomista.
|
Eihän minulla ole tietoa mitä mielessä liikkuu jampalla, joka tulee roiskimaan rajan tälle puolen. Huomautin vain pajukon olevan tarpeellinen. Tuolla laitteella tehtynä pellon reunat, joita käytän (jalan)kulkemisiini koirien kanssa ja ilman, ovat nyt täynnä toimintaani haittaavaa puuroisketta.
Lähinnä esteettiset syyt tässä olivat siis marmatukseni taustalla. Esittämässäni tapauksessa pajukko toimii näkösuojana. Toiseen suuntaan olen itsekkin maisemaa avannut raivaamalla.
Esittämäsi syyt ymmärrän täysin, eli TAJUAN. Osaan jatkossa siivota itse ennakoivasti.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen
Mulla just tänä kesänä peltovuokralainen ajoi semmosella tuppisovitteisella murskalla kaikki ojanvieret ja tienvieret.. Oon ihan hiton tyytyväinen, paju on roska.
|
Pajuhan ei ole roska, vaan ensimmäisenä kukkijana esimerkiksi kimalaisten keväinen eväs. Pölyttäjiähän tarvitaan muiden muassa rypsille/rapsille, marjoille ja hedelmäpuille. Rapsiahan tässä ympärillä tullaan ainakin tulevana kesänä viljelemään, joten...