Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.08.2016, 10:38
Erion:n Avatar
Erion Erion ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 18.12.06
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Itsellä oli yhdessä bj:ssä putkirunkoiset kuppi penkit. n. 100e kpl. Toimivat jokapäiväisessä ajossa sekä maastossa. Selkänojaa tietysti ei näissä pysty säätämään joten joko toimii itselle tai sitten ei.
Maastossa pidän itse että on reilusti sivutukea, niin voi keskittyä ajamiseen eikä kyydissä pysymiseen.
Nykyisessä bertassa on joku perus universaali sporttipenkki mistä pystyy selkänojaa säätämään. Varmaan biltema tai motonet. Aika kapea on , mutta itselle sopii ja verhoilukin on kestänyt. Selkänojan "korvat" on itselleni vähän turhan kapealla. Sivutuki ihan hyvä.

Jotain halppis penkkejä kun ollut itsellä niin verhoilut mennee nopeasti rikki tai venyy muodottamaksi. Ja Eräs halppis kuppipenkin runko oli ihan letku, taisi olla x-racer.. Pultattiin paikalleen niin "jäykistyi" mutta silti kun hartioita painoi vuorotellen niin sai penkin selkänojaa kierrettyä ees taas. Ei herättänyt luottamusta
Recarohan on paras peruspenkki mitä itse olen katuautoissa käyttänyt. Kalliimpia vain. Mullakin yksi ylimääräinen =)

ja halvat yleismalliset kiskot ei aina kestä maasturissa 90kg kuskiakaan. taittuu mutkalle ja ne kuulat löytyy lattialta. Mut nekin kestää jos vähän hitsaa vahvistusta.

Eli halvoillakin pärjää, mut kyl ne sparcot yms vähän parempia on =) Ja itse tosiaan panostaisin maasturin penkeissä sivuttaistukeen. Oma mielipiteeni.
Vastaa lainaten