Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.07.2016, 10:18
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Rupiaa pikkuhiljaa kyrsimään ja raskaasti, kun ensin jumalattomalla kiireellä rakennetaan k-auton päällirakenteita yötämyöten ja kun saadaan auto leimattua ja muutettua jää rahat saamatta.Tai ei ihan sain 30senttiä tunnilta jos löytys jostain työpaikka missä sais koko euron sitten kelpais juhlia.
Eipä ole minulle mennyt oppi perille nyt tämä samainen sankari jolle olen tehnyt palkatta koko kevään töitä keksi munata itsensä kunnolla.Eilen soitti paikallinen sheriffi joka on herran rajanaapuri 0nko minulla 10t kuparia?? jonka olen ottanut erään pihan tyhjennyksestä.Herra on selittänyt vanhalle tätille jonka pihan tyhjensin että olen vienyt sieltä yli 10t kaapelia jonka arvo on 4e/kg Täti on tehnyt ilmoituksen poliisille että olen hakenut vain kuparit ja sen jälkeen ei ole minua paikalla näkynyt ja herra on joutunut siivoamaan yksin.Todellisuus on kyllä vähän muuta koska toimin elykeskuksen alaisuudessa niin joudun pitämään ajopäiväkirjaa jossa näkyy laadut ja määrät sekä piirturikiekot puhuu omaa tarinaa,Loppu saldo n.10t sekarautaa,7t tiiliä sekä 2-3kuutiota puhelinkaapelia josta osa ilmajohtoa jossa vaijeri yht. n.1.5t. töitä kiekkojen mukaan 18.5H .Nyt herra haluaa tavaroista puolet itselleen palkaksi.Vaihtolavakin kuulema puoliksi hänen Kaikki mitä herra näkee on puoliksi hänen saapinähä miten tämäkin vielä päättyy.Alueen siivouksesta ei ole koskaan puhuttu en tiedä mitä herra on sepittänyt vanhalle jo hiukan huonomuistiselle tätille.