Viestiketju: Omituiset huutokaupat?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.07.2016, 17:20
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Ihan suoraan ei tähän munattomien huutokauppojen aiheeseen kuulu, mutta samaa sarjaa on kyllä.

Nimittäin nämä "kaverit" joille hyvää hyvyyttään myy jotain halvalla kun tulee tosi tarpeeseen, omaan käyttöön, tarvin kipeästi tuon osan, just nyt on rahat perheellä vähissä, etkö nyt hyvälle ystävälle myis asevelihintaan jne jne, selityksiä on monia.

Sitten kun hyvää hyvyyttäs jotain myyt siihen "asevelihintaan" eli tappiolla tai jopa ilmaiseksi niin annas olla kun yllättäen tavara onkin seuraavalla viikolla myyty eteenpäin voitolla... että pistää mulla vihaksi. Onneksi on pitkä muisti tälläisissä asioissa
Tästä on kans kokemuksia. Ei oo kauaa kun yks kaveri oli kesärenkaita vailla, ja raha tiukassa. (oikeesti)
Mulla sattus olemaan sopivat renkaat varastoituna omaan tarpeeseen, ja hetken pohdin et myiskö ihan vaan luonnossa maksua vastaan pois. Onneksi olin tällä kertaa ikävä enkä myynyt, niin oli auto kk:n sisällä vaihtunut... siinä olis mennyt hyvät renkaat jollekkin jumalattomalle ja ite olisin saanut marssia renkas-kauppaan lompsaa levittelemään.

Onneksi nämä kaverit jotka ei aina tiedä mitä elämässään tekisivät, on tiedossa. Kaverina voi olla mutta busineksiin tai tämmöisiin kauppoihin ei sekaannu.
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 29.07.2016 17:23
Vastaa lainaten