Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 29.07.2016, 13:19
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 535
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapöpö Näytä viesti
Henkilökohtaista kokemusta mulla ei ole, mutta kahdelta Sorento-mieheltä oon kuullut pelkkää hyvää. Joskin se pienempi bensakone on kuulemma kokoisekseen aika laiska, mutta kutoskone sitten ilmeisesti on paljon reippaampi vekotin. Dieseleistä en osaa sanoa. Mutta omaan silmään Sorento vaikuttaa kaikinpuolin pätevältä vaihtoehdolta, vaikka koreanpaskaa onkin.

Yhdellä asiakkaalla oli taas lähemmäs 400k ajeltu Sportage ja sanoi, että ehdottomasti seuraavaksi autoksi tulee myös neliveto Kia. Ei pelästy mettäteitä, eikä peräkärryäkään. Ruostettahan ne kyllä kerää, mutta tämäkin yksilö oli useaan otteeseen massattu, eikä ruosteesta ollut tietoakaan.

Allekirjoittamaan en pysty näitä väitteitä, koska omaa kokemusta ei ole.
Minäkin voin jatkaa KIAsta näitä kaverin kertomia juttuja.
Kaveri kun ei aja metsässä mutta talo on jyrkän rinteen takana ja vaimonsa kajautti C5:n seinään ylöspäin yrittäessä, niin johtopäätös oli että nelivetoa alle.

Kävi useita testaamassa ja ajamassa, myös dodge ramia sekä F-sarjan foordeja mutta sillä vaimolla ei ole C-korttia, niin ne jäi.
No sitten testaili näitä Kian nelivetoja, niistä antoi ajo-ominaisuuksien huonoudesta palautetta. Ei kuulemma oikein minkäänlaisia.
Ei se sitten muuta moittinut. Loppupelissä sitten päätyi viimeisen kantikkaan vuosimallin (1995?) voyageriin, nelivetona, erehdyinköhän minä vinkkaamaan, en nyt muista. On kovasti kehunut mutta eihän sekään nyt mikään varsinainen maastoauto ole.
Tosiaan alkuun oli budjetti siellä 15-20k€ ja tuo oli ostohetkellä pyynniltään jotain 3k€.
Kovasti on tykännyt siitä.
Vastaa lainaten