^- jeps, juuri näin.
Minulla on Jeepin takaperässä Aussie locker, ja siinä ainakin käskettiin käyttämään alkuperäisten poskirattaiden alla olevat shimmit (thrust washer, eli nehän on jonkin sortin "paine"prikat). Jos rako osat kasatessa olisi ollut väärä, niin paksummat/ ohuemmat tilalle. Spartan voi toki olla siltä osin erilainen. Joka tapauksessa jos välys puolikkaiden ja ristitapin välissä on liian iso, niin pakkohan se on shimmata pienemmäksi..
Lunchbox lockerit on todella tarkkoja että kaikki perän ja lukon välykset on oikein, ja että sekä akseliputki että vetoakselit on suorat. Kierot vetarit tai kiero akseliputki voi tehdä sen että lukko toimii oudosti ja paukkuen, samoin väärät välykset.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|