Ei se lapland trophy sit mennykkään ihan vammoitta. Pesun jälkeen paljastu et runkoaisa oli murtunut ohjaus-simpukan alta. Joten ei auttanu muu ku lisätä tukirautoja simpukkapetiin. Simpukan käytin auki ja samalla porailin siihen hydroassistin letkulähdöt valmiiks. Myös tuossa ohjausakselissa tuntu pientä välystä ja siihen tilasin uuden neulalaakerin. Täytynee käydä lähipäivinä tilaan sit jonkunmoinen sylinteri tuohon systeemiin. Osaisko viisaammat/kokeneemmat kertoa minkäkokoisilla sylintereillä näitä olette toteuttaneet? Ohjaustehostimen 30v vanha pumppu oli vissiin myös ottanut reissussa vähän itteensä ku ei jaksanut tuottaa tyhjäkäynnillä enää ku vajaa 50bar painetta. Tosin reilummilla kierroksilla nousivat lähes 100bar. Laitoin tilaukseen summit racingiltä borgesonin pumpun jolle luvattiin 1450-1550psi paineita.