Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin
Tota samaa mietin et tavallaa o kovil ku kokoajan saa kaasupohjas maantiellä ajaa..
Kellää myydä orkkis lauhdutinta omaan o alempi lähtö mysötty ties millä kii eikä vissiii ihan ehjä enää vuotaa vähän.
|
Minulla oli henkilömallista turbokone Geessä. Geen putkia piti hieman väännellä, että sopivat paikalleen, mutta en muista että mistä kohtaa se ahdisti. Vaparihenkilömalleissa en ole ikinä törmännyt öljynlauhduttimeen, käsittääkseni niitä on vain turbokoneen yhteydessä. Ja niilläkin saa kyllä ajaa kaasupohjassa melkein kokoajan

Vapareilla siis. Tien päällä ei varmaan lauhduttimesta ole iloa, maastossa ehkä.
Ne lauhduttimen kierteet on jostain syystä todella heikkoja. Minulla oli Geessä huonossa kunnossa ne ja kuulemma yleinen vika. Kierreviilalla korjasin mitä pystyi ja tiivisteliiman kanssa kasasin, niin alkoi toimimaan. Olen nyt etsinyt lauhdutinta ja putkia, kun henkilömalliin olen vaihtamassa turbokonetta. Henkilömallissa on ilmeisesti sama lauhdutin, käytetyt tuntuu olevan vähissä ja uusi maksaa n.250 e. Jos aiot luopua lauhduttimesta, niin olen kiinnostunut. Ja minulta löytyy suodatinjalkoja ilman lauhduttimen liitäntöjä, luulisin käyvän suoraan paikalleen.