Vähän Ippen asiaa sivuten,
Omassani on vihdoin leima, taakse uudet sylinterit vähän pienemmät kun kiinni olevat, jarruvoimat oli jossain 1.6 tuntumassa, kengät uudet myös. Rummut sorviin ja hiomapaperia.
Päätin sitten ruveta tuohon moottorin kumityynyn vaihtoon koska vanha oli kuskinpuolelta riekaleina ja moottori makasi öljynlauhduttimen putkien päällä.
Eihän tuolla mihinkään uskaltanu lähteä ku sai pelätä että putket menee puhki ja öljyt mäelle.
Kumit olikin ihan ok helppo vaihtaa, tunkilla mahtu konetta nostamaan niin paljon että mitään ylimääräistä ei tarvinu purkaa.
Mutta eipä vaan uudet kumitkaan käynny noiden öljynsuodattimelta lauhduttimelle menevien putkien kanssa. Taas jäi putkien varaan, aiemmassa kokoonpanossa toi iso ylärikka oli kokonaan poissa ja välissä oli mutteria yms tilkettä että kone jäi ylemmäs.
Joten poistin koko lauhduttimen ja putkitukset.
Tohon on vaihdettu moottori, oisko se jostain henkilöautosta, oisko siinä noi erilaiset putket?
Miten noi teillä menee?
Tarviiko toto lauhdutinta oikeesti kun ei tolla mitään vedetä, voinko vaan tulpata lähdöt suodattimelta.
Taitaa lauhdutinkin vuotaa alhaalta hieman mutta täytyykö metästä uus semmonen ja vetää vaikka hydeletkut sinne?
Linkissä kuvia tapahtuneesta, onko 617 ja 617A samat noi pyöreet kumit?
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/2015/GEE...kumit+14.7.16/