Kirjoitellaampas vähä niillekkin jotka ei videota kattoneet.
Coiloverit tuli tehtyä valmiiksi, eteen w124 etujousi puolitoista kierrosta lyhennettynä ja ylös aito coilover jousi vääränkätisellä kierteellä.
Taakse coiloverjousi ja sedani passatin ohutlankainen takajousi. Hieman sai taiteilla osat kun passatin jousissa kumpikaan pää ei ole tasattu.
Alustasta tuli sopivan herkkä, etupää laskee 5cm kun hyppää runkoaisojen päälle, ja takaa melkein 7cm.
Siinä pönöttää
Apulaitteet tuli asemoitua, passatin 90a laturille tein kiinnikkeet kanteen. väyrysmesen remmi oli tarpeeksi pitkä. HDJ:n vanha jakohihnan kiristäjä sai uuden elämän moniurahihnan ohjurina, jotta saadaan laturille tarpeeksi pitoja.
Syyläri tuli asemoitua, hiukan joutui coilaritelinettä loveamaan alavesiletkun tieltä. mersun syyläri on justin kokoinen, koko keulan levyinen ja niin korkea että konepeltiin jää puoli senttiä tilaa. mutta tästä kuvia myöhäisemmässä jaksossa.