Lainaus:
quote:Paskan myivät, tai siis kuljettivat vähän väärään aikaan... Mun MAASTURI meni ihanpäreiks lauantain moottoritieketjukolarissa kotimaassaan...Tsuppari oli sitä siirtämässä huolintavarastoon liikkeestä...Ei paljookaa Vi...a...
|
Ensinnäkin kannataisi varmistua että huolinta-/kuljetusfirman vakuutukset on kunnossa tälläisen tapauksen varalle
Kysymykseen vituttaako, toden näköisesti vituttaa...
Lainaus:
quote:Mut ei semitää, se oli jo mun nimissä ja mulla oli siinä Ifin lunastusturva eli saan nyt sit varmaan 25% auton arvon yli korvausta...
|
Väärin, ei se noin mene että saat uuden touareg:in ja 25% päälle. Lueppa se pikkuteksti tarkoin jossa muistaakseni sanotaan etä korvauksen suuurin summa on vastaavan mallin arvo. Ok turre on kallis auto suomessa ja itse tuotuna säästää ainakin myyjän katteen joten jos vain homma menee vakuutusyhtiössä jouheasti läpi niin voihan siinä jäädä lompakon pohjalle vitutuksen lievitystäkin...
Tosin vähän epäilyttää että IF/muutkaan yhtiöt autaasti kukkaron nyörejä raottaa, elä masennu jos tulee vastaan kommenttia " tämä on tuontiauto ja siitä-ja-siitä syystä korvaus on nyt tässä tapauksessa tämän-ja-tämän verran.
Omassa pajessakin on lunastusturva, ja tiedän että ei se mikään rahasampo ole jos kolisee....
Lainaus:
quote:Pajeromiehelle tiedoksi että se kuvan auto ei ollut juuri minun auto, vaan samasta liikkestä... Mutta sellanen kuintenkin...
|
Ei kommenttia, tai noh harmi jos turresi meni päreiksi sillä olisihan se ollut mukava nähdä "offi-turre", ostettaa sulla uuden ja teet sitten siitä auton .....
Ei muuta kuin silakkaa myymään.....
-- Wannabe OFF-roader --