Nyt on ollu tehomeininki.
Hoojiin murikka tuli otettua pöydälle ja selvis syy miks pinjoni kletaji miten sattuu. Joko toyotan insinöörille tai jollekkin edelliselle remppamiehelle on sattunu pieni källi, ja pinjonin mutteri oli jääny lukitsematta

No, sattuuhan sitä
pinjoninratas oli saanu vähän kipeää mutta tuomitsin sen pyörimään vielä murikkaan vangittuna määrittelemättömäksi ajaksi
Kuin ihmeen kaupalla laakerien ei ollu mikään, stefa vain oli entinen. Lompsa mukaan ja Jani_R:n kanssa hypättiin maastopassattiin ja ei muutaku tamgearssille hakeen hoojiin ja beejiin stefoja. Pitrmpi kartaqnin liuku tqrttu myös mukaan.
Samalla piti vähä käydä seikkailemassa.

Muutama sata euroa ja 400km myöhemmin kotipihassa, pikkusen teeveetä ja sitte talliin. Perä tuli kasattua ja nyt tuli mutteriki lukittua
Perä tuli ähellettyä paikoilleen ja siitä innostuneena Niva tuli ajettua pukeille ja siitäki perä ja tikut käteen. Ihmettelin että ompas peräöljyt lievää mutta selvis heti miks ku haistoin, moottoriöljyähän se oli

Viron miehet säästäny, vqi onkohan ihan tehtaan tekosia? Ynmärrettävästi ihan kaikki laakerit selvänä, juuri jaksaa pelkkää murikkaa pyörittää käsin.
Pieni se on vrt toyotan perään.