Näytä yksittäinen viesti
  #447  
Vanha 02.07.2016, 22:30
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 845
Perusasetus

Kierroslukumittarin anturi on kytkinkopassa kuskin puolella ja sen liitin on kytkinkopan päällä erittäin pahassa paikassa jos ei ole tehty korinkorotusta. Ja tuon anturin kuoleminen on ihan tyyppivika tai se rikotaan kytkimen vaihdon yhteydessä väkivallalla.

Ja vaihda se öljynpaine anturi uuteen jos ei muu auta. Tietty jos ymmärrät jotain sähköstä niin voit mitata resistanssin kun auto on sammuksissa ja silloin kun se on käynnissä ja myös silloin kun antaa vähän kierroksia. Sen pitäisi muuttua paineen mukaan. En kylläkään muista ulkoa yhtään nuita resistanssi lukemia.

Viimeksi muokannut HJ60_Jussi : 02.07.2016 22:34
Vastaa lainaten