Kyllä tässä mielenkiinnolla odottaa sitä päivää kun nuo alkavat hajoilemaan. Paljon kaikkea kuulee mut jännästi kiertää omalla kohdalla.
Kalliiksi tässäkin perheessä on yksi vagilainen tullut, highline-passatiin tuli vaihdettua xenon-valoja, sähkösatuloita ja muita dingeldangeleita, mutta moottorit ja vaihdelaatikot ovat olleet täysin ongelmattomia. Ja on niillä kuitenkin ajettu, kahdella eri dsglläkin jo 200tkm, toinen oli kiinni 3,2 vr6 koneessa ja tämä toinen mikä edelleen pihassa on kahden litran dieselin jatkona.
Eikä näistä mikään ole uutena hankittuja, 100-220tkm ollut pohjalla ja ajot ajamme pk-seudulla.
Eikä 6-v manuskassakaan ole mitään ongelmia ollut, eikä sitä pyörittävässä 1,9 tdissä, dpf-pöntön paine-eroanturi on uusittu tähän, maksoi töineen 190€.
T4 pornstarter oli 2,5tdi syncro ja siinä alkoi ahtimen (kyllä, vnt-fööni) säätimen kalvo vuotamaan, se on ainoa moottoripuolen vika mitä tässä perheessä on korjattu yhteensä puolen miljoonan vw-kilsan aikana.
Ja mitä keskustelun aiheeseen tulee, kyllä laatua tärkeämpää on tuoreus.
__________________
If idiots could fly, internet would be an airport.
Viimeksi muokannut Uazmies : 02.07.2016 16:57
Perustelu: Typoja
|