No niin.
Avattu oikea takanapa. Siellä oli huomattavan löysällä jarrukengät ilmeisesti siksi, että automaattikiristin ei jaksanut toimia. Kiristelin ja sain jarruja takaisin. Samalla käsijarrukin palautui ottavaksi. Voipi olla että vielä on jotain muutakin kun poljintestissä vaikutti siltä, että alipainetta ei ole liikoja jarrutehostimessa. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin tiukaksi pumpattu poljin painuu vielä hieman alaspäin kun koneen nykäisee käyntiin. Näin ei käynyt, joka johtuu siitä, että alipainetta ei kerry paljoakaan tyhjäkäynnillä tai että alipaineletkuissa on vuotoa tai että laturin päässä oleva alipainepumppu on voimattomalla tuulella eli ei jaksa imuttaa tarpeeksi.
Lisäksi tietenkin voi aina epäillä pääsylinteriä.
Bonuksena auton alla möyriessä paljastui kumilenkin varassa roikkuva takapakoputki

takaäänenvaimennin oli ehjä, mutta takaputki oli siististi katki justiinsa pöntön juuresta.
Nyt onkin sitten mukava lista puuhaa: öljyn ja suodattimen vaihto, jakohihna, jarrujen kunnostus, bonuspakoputki ja tietenkin ruostehommat. Tekisi mieli ottaa koko lava pois päältä ja ruostesuojata koko takaosa samalla. Ei tiiä maksaako enää vaivaa tän ikäisessä.