Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin
Siellä rumpujen sisällä on kenkien välissä säätöruuvi. Siitä "kehitään" välys pois että nappaa paremmin kiinni mitä sulla nyt.
Pystyy tekemään kilvenkin kautta, siellä on kumitulppa jos enää on.
Mut kannattaa nyt varmaan käyttää rumpu pois ni näät systeemin ja luulen että hoksaat paremmin toiminnan ku näät mitä siellä on.
Ja jos siellä on kaikki roippeet tallessa, kehinnän pitäisi pelata itsestään. Jos taas mikään ei oo jumissa.
|
Okei. Nyt oon taas kartalla

. Oon tuon takajarrun purkanut ja koonnut muutaman kerran ja mainitsemasi systeemi on tuttu. Ehkä tää tosiaan olisi hyvä aloittaa ottamalla navat auki ja tarkistamalla, ettei ole mekaanista vikaa ennenkuin alkaa uusimaan pääsylinteriä. Tää vika ilmeni ajossa ja kerran jarruttaessani jarrut puolsivat. Sen jälkeen ajelin ja jarruttelin vain ihan kevyesti kun oli matka-ajoa motarilla muita hitaammin.
Jos tosiaan on navan sisällä irto-osia, niin sittenhän tuo vaijerikin löystyy. Mukavaa lomapäivän puuhaa avata takanapoja

auto piti ajaa pihaan poikittain ettei vyöryisi alas kun ei käsijarru pidä eli homma tapahtuu nurmikolta käsin. Tinkin alle tarttee lankkuja.