Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 01.07.2016, 12:14
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Mitään en Nissaneista tiedä, mutta onko näissä semi-float akselit ilman c-clippejä?
Jos on, niin silloinhan laakeri on vetoakselissa kiinni. Jos vanhaa laakeria ei saa vedettyä ulos, niin rälläkällä varovasti silpuksi, ja uusi tilalle. C-clippittömissä semi-float akseleissa siis on vetoakselissa kiinni välitykseltä laipalle katsottuna yleensä seuraavasti osia: laakeri, tiiviste, kiinnityslaippa (millä vetari tulee akseliin kiinni). Jos on ABS- auto niin abs- kehä yleensä heti vetarin laipan vieressä (jollei abs- kehä ole lautaspyörän yhteydessä).


Laakereista taas yleensä löytyy valmistajan nimi ja osanumero, sillä vaan hakuun laakerikaupasta/ eBaystä/ googlella. Ei autotehtaat yleensä mitään erikoislaakereita käytä, kun maailma on pullollaan tehdastekoisia standardilaakereita. Eikun etsimään vaan..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten