Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 30.06.2016, 09:23
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.449
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyopet Näytä viesti
4.0 renix ja ho, käykö moottorit fyysisesti ristiin. Eikö muutokset tullut neljälitraiseen myöhemmin?
Jos sattuu siis semmoinen, että 4.0 renixista tulee konevaurio tai menee väljäksi ja löytyy kohtuuhintainen 4.0 HO XJ-kopasta, niin voi vaan nostella toisen pois ja toista tilalle?
Käy ristiin. Vetolevy pitää vaihtaa vanhasta koneesta, ja toki imusarja yms. Voi myös kikkailla uudempien parempien kansien kanssa, mutta jotain antureita joutuu silloin soveltamaan; en ihan tarkkaan enää muista mitä kaikkea pystyi kikkailemaan ristiin. Muistaakseni Renixissä on myös nakutustunnistin jota ei löydy HO- koneesta, paikka sille pitäisi kuitenkin löytyä myös uudemmasta valusta.


Lainaus:
EDIT: ai niin, mistä kohti tuo renix ottaa tyhjäkäyntiventtiilille ilman? Tuo kone vuotaa öljyä venakopalta ja pesin sitä käydessä vedellä apumiehen puolelta mutta sattui huljahtamaan sitten imu/pakosarjan päälle ja mokoma meinasi sammua. Siis vetikö IAC-venttiilille vettä vai paljastuiko imuvuoto.
Tämähän välillä jää startissa huutamaan mutta yleensä rauhoittuu hetken päästä ja kulutuskaan ei ihan mahdoton ole, joten ei ehkä imuvuotoa sen perusteella, vain viallinen IAC.
Imuputken kautta ilmanputsarilta se ilma tulee kuten moottorille yleensäkin. Kaasuläppäkotelossa on kolo mistä vetää ilman kaasuläpän ohi. Jos ulkopuolelta vettä kaataessa imee vettä sisäänsä niin kuten epäilitkin löysit imuvuodon. Ei pitäisi mennä vettä sisään ulkopuolelta.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten