Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 21.06.2016, 06:51
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Talking

NO NYT OLISI HYVÄ TARJOUS JA SELVÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ... :)


Moi

Olen lähettänyt sinulle tämän sähköpostiviestin tänään, mutta en saanut vastausta teiltä.

Tiedän, että nimeni näyttää oudolta sinulle, koska emme ole koskaan ollut ennen tiedonannon.

Asian kiireellisyyden vuoksi jouduin rikkoo protokollia, jotta sinuun yhteyttä. Suokaa anteeksi sekaantumatta tietosuoja.

Nimeni on Dr. Robert William Maddox ja työskentelen investointi portfolio manager UBS Investment Bank haaran Lontoo, Iso-Britannia joissa onnistun sijoittamisen salkun tilit high yield investointien helposti oma asiakkaittensa puolesta.

On investointi Portfolio tilin alle minun huoltaja summan 22,6 miljoonaa puntaa Iso-Britannian punnat. Valitettavasti tilin omistaja kuoli lento-onnettomuudessa perheineen välittömästi ilman tietueita vaihtoehtoisia henkilö kuin lähiomaisille. Tämä johtuu siitä, että useimmat yksityisille asiakkaille ovat hyvin huomaamaton varoja ja perheen tiedot ja velvollisuutemme suorittamaan pyyntönsä, kun voivat tehdä tuntemisvelvollisuus varmistaa, varat ovat aitoja.

Tilintarkastajat ovat tilinpäätöksen, jonka jälkeen kaikki lepotilassa tilin kanssa 5 vuoden ajan ei edunsaajia vaatia niitä varat siirretään kruunu, hänen majesteettinsa Englannin kuningatar kautta HM valtionkassoissa valtionhallinnossa.

Kun otetaan huomioon viimeaikainen kehitys olen päättänyt vaatia rahat itse esittämällä joku sama sukunimi kuin kuollut esittämään oman pankin lähisukulaisten ja edunsaaja sekä etumme ilman rikkomatta mitään lakeja.

Siksi olen teihin, jotta hyvä käyttää tämän kerran kaupungissa elämän ajan mahdollisuuksia.

Sain yhteystietosi kauppakamarien ja teollisuuden maan suurlähetystön täällä London uskoa, että voit luottaa luottamus saattaa tämä ehdotus päätökseen lähisukulaisten ja avustuksen avulla tärkeät tiedot on annettava sinulle rahaa.

Voi luottaa luottamuksellisesti kumppaneina?

Minun asiantuntemus pankkialalla ja työkalun Yhdistyneen kuningaskunnan oikeusjärjestelmän avulla saadaan tietoja ja oikeudelliset asiakirjat, joka varmentaa kuin laillinen lähisukulaisten vainajan ja avustuksen rahansa perintönä.

Rahaa voidaan investointi yrityksen rahoittaa hanke tai investointeja kiinteistöihin tai mitään muita kannattava investointi maanne yhdessä kumppaneina.

Jos olet halukas tässä yhteydessä ja jotka tämä summa rahaa, antakaa tarkasti seuraavat tiedot alla;

• KOKO NIMI:
• ASUIN-OSOITE:
• YRITYKSEN NIMI:
• OSOITE:
• PUHELIN:
• FAKSI:
• MOBILE:
• SÄHKÖPOSTI:
• AMMATTI:
• LIONARVO YRITYKSESSÄ:
• SIVIILISÄÄTY:
• IKÄ:

Kun olen saanut nämä tiedot, aion antaa sinulle yksityiskohtaisia tietoja siitä, mitä voi tehdä itse oman pankin.

Täydellisesti yhteistyöstäsi tämän tapahtuman odotetaan päätökseen enintään 10 pankin työpäivää.

Otathan huomioon, että tämä on luottamuksellisen viestin ja käsitellään siksi kukaan (pankki, perhe, ystävä tai asianajaja) täytyy tietää tämä ehdotus kunnes se on onnistunut välttämään sääntöjen rikkominen, joka vaarantaa se ja meidät vaikeuksiin.

Lisäksi pankkini on tiedä että olen suoraan mukana.

Nopea vastaus on erittäin arvostettu.

Vilpittömät terveiset

Dr. Robert William Maddox.
Portfolio Manager (UHNW)
Wealth Management Division
UBS Investment Bank
1 Finsbury Avenue, Lontoo, EC2M 2PP
Iso-Britannia.
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...
Vastaa lainaten