Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 20.06.2016, 22:48
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pergolaattori Näytä viesti
Oma katsastuskokemus:

Katsastusmies: Tämmöinen erikoisempi. Olikos tässä jatkuva neliveto?
Pergolaattori: Siinä mielessä kai joo ettei vetoa saa määrättyä pelkälle etu- tai taka-akselille eikä akseleita saa erikseen vapautettua. (Epämääräistä mutinaa)
Katsastusmies: No tätä ei sitten ajetakaan jarrudynamometriin.

Täytynee tällä kertaa koestaa jarrut niin näkee missä kunnossa ne oikeasti on. Ellei katsastusmies sitten tarjoa oma-aloitteisesti uudelleen ohituskaistaa..



-
Noin se on ihan hyvä ratkaisu. Tämä kuva tuolla jossain ekoilla sivuilla, mutta tuommoinen jakis on rakenteeltaan:



En mä nyt ihan varma ole, kuinka hyvää se tekee, kun toinen akseli on lukossa ja toista pyöritetään. Voi tietty olla, että ei mitään haittaakaan. Ei nyt jaksa rattaiden pyörimistä niin tarkkaan pohtia.

Tämmöinen tulos tänään.



Meni siis kirkkaasti (tai ainakin tuo kuorma% nousi 35 -> 40) läpi, mutta ei ekalla ajolla ja vaati käsijarrulla jarrujen lämmittämistä ja varmaan kitkapintojen uudelleensovitusta. Lyhyt matka kun oli leimalle, niin ei varmaan jarrutukset riittänyt matkalla, vaikka niitä koitinkin viljellä. Vähän häiritsee tuo kasvanut pyörien välinen ero, mutta kai se siitä tasoittuu käytön myötä, varsinkin, kun kopperon tuossa lähiaikoina laitan kuormaksi.
Vastaa lainaten