Viestiketju: Sitten muuttelemaan...
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.02.2005, 17:30
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Perusasetus

Älkää viittikö höynäyttää..

Joo. Toki. Kyllähän V70 mallinen maasturiVolvokin pääsee. Varmasti. Ihan takuulla on maasturi sieltä parhaimmasta päästä. Minä ainakin olen nähnyt semmosen jossain Pariisirallia käsittelevässä jutussa. Siitä vaan tais olla kisaamassa semmonen versio, jossa oli lehtijouset, porttaalit sun muuta.. HALOO!!

En tyrmää Touaregin ominaisuuksia, mutta MAASTO-ominaisuudet pistän ikävä kyllä ehdolle. Kyllä siihen varmasti saa isommat renkaat. Muutahan se ei sitten tarvitsekaan. On (varmasti jossain vaiheessa ihan helvetin pahalle käryävä) luistonestojärjestelmä, iso moottori, paljon tehoa ja automaatti, säädettävää alustaa JiiÄnEE.. Mutta luulen kuitenkin, että sitä ei valitettavasti ole tehty maastoautoksi. Tilava nelivetoinen edustusauto se kiistämättä on ja hieno sellainen, mutta ei Audi Quattrokaan ollut maasturi, vaikka onkin tosi louhee nelivetoinen.

MUTTA. Mikäli päätät Touaregista rakentaa MAASTURIN, niin onnea yritykseen. Varmasti tulen vilpittömällä mielenkiinnolla kurkistelemaan, miltä aito OffiTouaregi näyttää. Äläkä pahoita mieltäsi epäilyjeni vuoksi. Yritän ihan oikeasti olla avarakatseinen, mutta yritän myös mellastaa oikeiden maastureiden puolesta sen vuoksi, että niitä ei nykyään enää valitettavasti ole kovin montaa varteenotettavaa tuotannossa (Vrt 80-90 luvut).

Niitä aikoja surkeana haikaillen ja omaa ruosteista HoJoa pajoittaen Kiitos ja Anteeksi..

Eespäin ja vinssillä loput..
Vastaa lainaten