WJ:n ohjaussimpukka on vissiin vikaantunut.
Tuli eräänäpäivänä ilmi, että toiseen suuntaan renkaat kääntyvät normaalisti mutta toiseen suuntaan renkaiden kääntö jää jonkin verran maksimista (vaihtelevan määrän).
Vetarit ja ohjausvaimennin käytetty irti niillä ei ollut vaikutusta.
Ohjauksen ääriasentoon (Silläpuolen jonne ei oikein käänny) liittyy hieman työn ääniä, kolinaa ja pauketta. Oletan äänien tulevan rattiakselista kun sen nivelien välykset poistuvat simpukan äkkinäisesti pysähtyessä, mutta voi äänet tulla itse simpukastakin.
Tämä kuvahan kertookin Saginawin rakenteesta
Ohjaukseen kun joutuu hieman paneutumaan niin tuli sen parannus mieleen.
Ohjaus on ollut autossa mielestäni aina liian eurooppalainen. Liian jäykkä.
Onkohan ohjauksen tehostukseen palikkaa maailmalla tai pystyyköhän tehostimen linja paineita jotenkin muuttamaan jotta saisi lisää voimaa tehostukseen?