Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
Aika lailla nolliin saa laittaa, tai inan haritukselle, millin kaks.
Olkalaakerit ?
|
Toiselta puolelta edellinen omistaja, eli jäsen GKC, on vaihtanu. Oikealla oli aiemmin väljää ja ostin uudet olkalaakeritkin, mutta kun aloin vaihtamaan niin huomasin pyöränlaakerin olevan löysällä. Kirin sitä hieman, niin katosi väljyys kokonaan.
Vaihdoin uudet renkaat alle ja samalla mittasin avustajan kanssa aurauksen, niin kyllä se oli niin lähellä nollaa, kuin rullamitalla voi mitata. Sain virallisetkin mitat, kuva liitteenä jos joku tarvii. Kuten kirjoititkin, niin nolla on hyvä. W463 ja W460 oli samoilla arvoilla.
Uusilla renkailla tuntui paremmalta, mutta jarruttaessa vielä vispasi hieman. Tutkin sitten lisää, niin tuntui että simpukassa olisi hieman väljää. Kirin sitä, mutta en enää ehtinyt koeajolle. Tuossahan on korotusjouset ja ilmeisesti alkuperäiset tukivarren puslat, joten caster on luultavasti pienempi kuin alunperin. Jos ei muuta syytä löydy niin pitänee hommata epäkeskopuslat joilla saa muutettua kulmaa.