Ihan asiallinen kysymys, jos on ostamassa ja ei tiedä tekniikasta.
Tässä siis ei ole mitään akselilukkoja (= esim. Jeepin originaaleja Vari-Lokkeja) eli on avoimet lukottomat perät, joihin halutessaan saa hyvät palalukot, joita taas ei saa Vari-Lokkeihin. Tämä kommentti on tarkoitettu hard-core offiharrastajille, jos autosta meinaisi semmosen rakentaa.
Jeepin vakioalustalla - varsinkaan jos ei mene tieltä pois metsän puolelle - jokainen rengas takuulla vetää näin lukottomanakin.

Tai siis vähän takavetoisempihan tuo jakolaatikko on, mutta prosenteista tai vetosuhteesta en osaa sanoa, oisko 55/45.
CV-nivelet on kansanomaisemmin (etu)murrokset ja ei niitä paskoja murroksia kannata takaisin sinne laittaa vaikka kuinka vain mökkitietä ajelisi. Saa ne kyllä mukaan, jos ihan välttämättä haluaa ja helppo ne on itse vaihtaa.