Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 01.06.2016, 16:48
mara90:n Avatar
mara90 mara90 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.06.11
Sijainti: Huittinen
Viestit: 697
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Ei kai siihen ohjausakseliin tartee mitään kiinnihitsata jotta saa ajonestokukon toimimaan? Itse elän siinä käsityksessä että halkisahatun rinkulan, jossa lovet lukoa varten, voi liittää kiinni ohjausakseliin vaikka sikaflexilla. Itse joskus taannoin ostin nimimerkiltä Russian_Rocket käyttämättömän lukon avaimineen joka peräisin jostain itäblokin autosta ja joka sovetuu tähän moitteetta.
Eihän rosvon tarvi kajota itte lukkoon ollenka kun hokasee että ton halkisahatun rinkulan aukasemalla lähtee koko rattilukkokapistus irti, miten tämmönenki voidaan hyväksyä ajonestolaitteeks
Noh, kait noissakin eroja on, en tiedä...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hutikka
Pikakiinnityksellä oleva keskiö rattiin niinku formuloissakin,ei tosin museopeliin kelpaa ja onkohan e-hyväksyttyjäkään halvimmat
Mut olis kyllä miehekkään kokonen avaimenperä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy
Minkäs vuotinen tuo on
1975.
1968 on eka vuosi jolloin rattilukko tms. täytyy olla.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harrik
Jos on bensakoneella ni mikäs estäis laittamasta siihen panssaripuolan
Mikään ei estä laittamasta tohon panssaripuolaa. Ainut ongelma voi koitua siinä vaiheessa kun puolaan isketään 12 voltin sijasta 24 volttia

Viimeksi muokannut mara90 : 01.06.2016 16:58
Vastaa lainaten