Viestiketju: Volvon dieselöinti
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 29.05.2016, 16:38
JV73 JV73 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.11.05
Sijainti: Ulvila, Finland.
Viestit: 1.253
Perusasetus

Komppaan edellistä, SD33turbo, lämpöongelmat siirtyy historiaan kun laittaa katolle kunnollisen alumiini syylärin, voi jättää orggiksen kokonaan pois.
__________________
WWW.RASKAS.FI
Vastaa lainaten