Näytä yksittäinen viesti
  #27  
Vanha 26.05.2016, 22:10
mara90:n Avatar
mara90 mara90 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.06.11
Sijainti: Huittinen
Viestit: 697
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JubaJulle Näytä viesti
Onko kone ollut käynnissä jarrua painaessa? Tässä taitaa olla ne mielenkiintoisen näköiset jarrutehostajat. Molemmille piireille omansa. Jos se on vain se (ehkä vuotava) tehostimen kalvo joka sitä ilmaa liikuttelee.
Kyllä on kone ollu käynnissä jarrua painaessa. Ja kyllä tosta huoltoluukun alta löytyy 2 semmosta hassun näköstä pömpeliä, ne lienevät jarrutehostimet.
Päällepäin näyttivät ihan kuivilta että tuskin vuotavat, vai mitä meinasit tuolla vuodolla?
Jarrut tuntuu ainakin toimivan ja tossa pari viikkoo sitten kun ajoin auton kotio, niin huomasin et nyt oli hantin puoleinen rengas myös märkä alareunasta, kuten oli myös kuskinpuoleinen. Vahva epäilys että ne olis noi porttaaliboksit jotka vuotavat.

Museotarkastajat kävi maanantaina tutkimassa Volvoo ja keskiviikkona tipahti postilootaan lomake jossa mainitaan että ajoneuvo on hyväksytty museoajoneuvoksi
Tänään tein tulliin käyttöönottoilmoituksen, varasin huomen aamuks katsastuksen ja hommasin samalla siirtokilvet.
Saas nähdä mahtuuko A4:lle kaikki viat, tuosta etuakselin porttaalien vuodosta tulee aivan saletisti huomautus
Jarrudynamoonhan näitä ei saanu laittaa, täytyypä siittäki huomauttaa.

Noh, kävi miten kävi. Katsastuksen jälkeen saan Suomen paperit ja lähetän tulliin autoveroilmotuksen ynnämuut tarpeelliset lomakkeet.
Ja lauantaina sit paukepäiville tällä


Vastaa lainaten