Viestiketju: 4runner rakentelu
Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 11.02.2005, 22:10
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.282
Perusasetus

Kun keulaan heittää kunnon puskurin ja vinssin sekä mahdollisesti toisen akun ja jytymmän pohjapanssarin niin lisäpainoa tulee äkkiä yli 100kg. Silloin keula vajoaa helposti muutamia senttejä. Sen kompensoimiseksi kannattaa kiristää vääntösauvoja,jotta se palaa suunnilleen normaaliin tilaan tai pikkuisen ylemmäksi (tai vaihtaa jäykemmät vääntösauvat, mikä on tietenkin kalliimpaa). Lisääntyvä jäykkyys on tarpeen ja parantaa ajo-ominaisuuksia tuossa tilanteessa. Tukivarsien liikevarat on aina samat vakiot, vääntösauvojen kiristyksellä vaan tavallaan valitaan se lähtöpiste mistä liikevarat alkaa alas tai ylöspäin.

-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
Vastaa lainaten