Eilinen meni BF meetissä mutta tänään pääsi taas rojektin kimppuun. Jonkun verran tuli purettua sisältä esim. kojelauta pois että
pääsee paremmin jarrut ilmaamaan ja säätämään lähitulevaisuudessa. Sitten tuli askarreltua suurin osa ovien tiivisteistä paikoilleen
ettei ihan kaikki vesi päädy konttoriin ja asensin myös lasinpyyhkijöiden läpivienteihin uudet tiivisteet. Sitten tuli ruiskutettua
ovien sisäpuolelle ja korin etualakoteloihin kotelonsuoja-aineet ja sudittua purkkimassaa pariin paikkaan myös.





Illasta tuli sitten purettua ilmavaivainen kaasari irti, tekastua uudet tiivisteet, purettua ja putsattua kohokammio ja jopa säädettyä
kohoa hieman että sais kaasarin tulvimisen loppumaan. Ei loppunut tulviminen, ei vaikka muutaman kerran tuon saman kävin läpi.
Sitten loppuillasta vielä kävin kokeilemassa kuristamassa lukkopihdeillä bensaletkua että joskos paineet olis vain liian kovat
ja tulviminen loppui -> kone kävi. Eli pitänee hommata paineensäädin tuohon mekaanisen pumpun ja kaasarin väliin ja kattoa mitä tapahtuu...