Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 17.05.2016, 01:52
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava Näytä viesti
Sinänsä merkityksetöntä miettiä miksi, koska pyöräkulmalappu on pakollinen alustamuutoksissa.

Juuri säätelin 80 etupään leimaa varten ja totesin, et takapäähän ei ole edes ohjearvoja.

Ja pääsääntöisesti noi vehkeet ei oo ohjearvoissa edes uutena täydellisesti.
Esim tossa jakarietupäässä casteri on mitä sattuu riippuen keulan korkeudesta.
Renkaat kun veti kaariin kiinni vakioalustalla, niin pääsi alueelle...
Niin, aurauksen lisäksi caster lienee eniten turvallisuuteen vaikuttava kulma. Varsinkin offikaluston korotuksissa jäykkäakselisen caster mielellään kääntyy negatiiviseksi. Hauska kun ohjaus pyrkii pois keskiasennosta...

Että kyllä niille kulmille joku ajatus kannattaa uhrata.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten