Nyt kun on hiukan kerennyt perehtymään ja ajelemaan tuolla 463 lla, niin lyhyt analyysi pohjautuen 7 aiempaan 460 malliin joilla olen ajellut.
463 vs 460
Plussaa:
- äänieristys ja ohjaamon mukavuus paljon parempi
- mittariston luettavuus, etenkin pimeässä paljon parempi
- istuimet paremmat
- kahdessa osassa kaatuva takaistuin
- lämmityslaite ja puhallus tehokkaampi, 4 asentoinen
- jatkuva neliveto
- iso muovitankki
- sulake / sähköpääkeskus fiksumpi
- hämmästyttävän tukeva ajoltaan, osaltaa johtunee kiinni olevista vakaajista
Ihmetystä:
- aikalailla samat ruostevaivat korin ja runGon osalta
- alipaineohjatut tasauspyörästön lukot
- Glykolisääteiset ajovalon korkeussäädöt
- heikompi jarrutehostin ?
Tässähän kävi niin onnekkaasti, että löytyi hieman reppanaan kuntoon päästetty, ja melko reilusti ajettu vapari 300 GD, joka ihan alkusarjan malleja, ilman ABS jarruja ja Ilman SRS airbaGeja. Ja vielä, ihan rehti Suomi-auto, nehän on niitä paremmin tehtyjä

ja oli vielä €uroopan halvin.